dimecres, 29 de febrer del 2012

Servei d'atenció al client d'Orange

Ja fa dies que em dedico a passar les tardes amb el Servei d'atenció al client d'Orange. Són bons. D'entrada cal dir que totes les persones que m'han atès en primera instància eren homes (a diferència de Movistar on majoritàriament eren dones tot i que hi ha algun home). El seu tracte és clarament més amable i cordial que el de Movistar. Ara bé, el meu problema segueix sense ser resolt. A la darrera trucada (feta fa pocs minuts), m'han passat a tres persones consecutives que m'han fet repetir el motiu de la trucada, el número de telèfon i el meu nom. Tot seguit em deien que havien de comprovar les dades i em posaven música durant uns minuts fins que una altra persona em tornava a preguntar el motiu de la trucada, el número de telèfon i el meu nom. Així tres. El dia de la marmota.

El peix que es mossega la cua: m'he donat d'alta d'uns serveis per als quals han d'enviar un instal·lador a casa per a posar-los en funcionament. Aquesta persona se suposa que també m'ha de dur el contracte en paper. Com que ja fa més d'una setmana i no ve ningú, no tinc contracte. Per tant no sé quines són les condicions legals (drets, obligacions, terminis), a què he de fer front i contra les qual iniciar les accions legals que consideri oportunes. Indefensió. He sol·licitat (dues vegades), que m'enviïn el contracte per correu electrònic. Ara m'han dit que ho faran en 72 hores màxim.

Continuarà.

1 comentari:

  1. Vaig que totes les companyies tenen el mateix servei d'atenció al client: un servei de merda. Jo vaig estar un mes sense internet perquè els de Movistar deien que era culpa del meu ordinador que no en tingués. Em van dir que si venien a casa i no era problema seu, hauria de pagar el servei. Uns 50 euros aproximadament. Els vaig retar i... La culpa era seva, evidentment. Burros, més que burros! De vegades m'agradaria no haver de dependre d'aquestes companyies fastigoses. Només et puc donar un consell: paciència :)

    ResponElimina