dissabte, 4 de juny del 2011

Voltant per l'illa

IMG_4374-75_72ppi

Ahir vaig anar a la delegació de la UOC a Eivissa, on una noia de poc més de vint anys em va tractar en tot moment de vostè: "Passi, segui....". Molt depriment.

Aquest matí he intentat posar guitarra a dues pistes de bateria que vaig enregistrar ahir al vespre. Impossible. Hi ha dies que la cosa no va bé i no hi ha res a fer. És mental. Els dits no corren, t'equivoques, no recordes estructures. El millor que es pot fer és deixar-ho per a un altre dia.

I aquesta tarda he anat a fer un volt amb la meva filla. Primera aturada: conjunt de can Burgus (casa pagesa, sènia, pou). Hi ha molta vegetació i no he pogut veure bé tota la finca però hi havia una llum molt bona per a fer fotos i n'he fet un parell de molt maques. Can Burgus: mireu-la bé, ara que podeu.

Segona aturada. Sant Francesc de s'Estany. Hi ha una part del conjunt que encara no ha estat encimentada i allisada (com l'església), i les parets encara tenen tota la seva textura i riquesa. Allà m'he trobat un dels Agents de Medi Ambient (Govern balear) i hem estat petant la xerrada, arreglant el món una mica.

Tercera aturada. Torre de sa Sal Rossa (o des Carregador), amb el magnífic camí empedrat que baixa cap a la platja (mireu-lo bé, també, que qualsevol dia...). Des d'allà hem vist una preciosa explosió nuclear sobre la ciutat d'Eivissa:

IMG_4462_72ppi

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada