dilluns, 15 d’octubre del 2012

Al MNAC

Ahir vaig anar una estona al MNAC, aquest museu del qual que el seu va dir que calia canviar-ne el nom perquè això de "nacional" es veu que no queda bé i caldria que el nou nom inclogués la "marca Barcelona". És el tipus de coses que sempre han fet els progressistes i ciutadans del món que ens ha tocat patir a casa nostra. Sortosament, sembla que el MNAC seguirà sent el MNAC i no el Museu Multicultural de Barcelona i el Món (MMBM).

Primer vam fer una ullada a les sales d'art modern, on hi vaig trobar molt poca fotografia per al meu gust. Després vam dedicar el nostre temps només al Gòtic. Vaig retrobar vells coneguts com ara Francesc Comes, Jaume Serra o Damià Forment. Una delícia.

I en sortir vaig poder veure per primer cop la meravellosa vista de Barcelona amb les Columnes de Puig i Cadafalch.







2 comentaris:

  1. Fa poc més d'un any que hi vaig anar i se'm va fer eterna sa visita però veient ses fotos que n'has tret he de dir-te que em mor de ganes de tornar-hi només per posar-me a retratar-ho tot com un sonat.

    Quina meravella d'imatges, ja voldria jo sebre-les fer!

    ResponElimina
  2. Quan vas a museus grans com aquest, has d'anar a veure només determinades coses perquè sinó, efectivament, pots tenir un empatx :-D

    ResponElimina